du är vad du äter

Sitter framför Tv och ser på "du är vad du äter". Ganska kul.

åt jätte god mellis idag, massor av rostmackor med mycket smör och marmelad. Älskar det!. Efter jag kräkts upp det tog jag ett äpple.
Åkte iväg och tränade vid 6 tiden, pappa och mamma kom inte hem förren halv 7. så då kunde jag köra med att jag ätit middag, fast jag inte gjort det. Så då slapp jag det.:)

Däremot tvingade mamma mig att ta två smörgåsar efter träningen. Gjorde två knäckemackor med keso på, lite nyttigare variant av smörgås iaf.. Det jobbiga med kvälletiden här hemma är att det är någon person på varje våning, så det går inte att göra små tosbesök. Man hör det, tyvärr :/

 

Hon har det perfekta utseendet!!!

Kommentarer
Postat av: Nolita

Hej, ser att du ganska nyligen börjat blogga. Vet ju inte så mycket om dig men undrar om du får någon hjälp? Har du sökt någon hjälp?

Tror verkligen att du skulle behöva det. Livet är alldeles för kort för att slösa bort det på ätstörningen=(

Var rädd om dig

Kram

2009-02-20 @ 00:36:48
URL: http://www.metrobloggen.se/limit

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0