Pinsamt värre

Jag tänkte jag kunde berätta lite om mig själv.
Jag bor i en överklassförort utanför stockholm. Jag har precis sålt min häst...jag känner mig som ett överklassbarn men jag passar verkligen inte in i den här världen. Jag vill gå ut gymnasiet, flytta till någon liten sunk lägenhet i stockholm och bryta upp från världen där allt ska vara perfekt.
Jag lever väl inte i den där otroligt fjantiga överklassen där antalet bilar visar vem du är och du har gucci underkläder, men jag lever i en stor villa, jag har haft två olika hästar...det känns som vi köper nya bilar konstant. Ni kanske fattar grejen...

Jag har ångest över allt jag stoppar i mig. Hade egentligen tänkt gå ut och springa idag, men pojkvännen kom över. Så det blev varken träning...och det blev för mycket mat med ingen toabesök efteråt. ÅNGEST!!!

Jag har haft periodvis ångest över vad jag äter sedan åttan, nu går jag andra året på gymnasiet. I våras nådde jag min målvikt på 49 kg...sen gick det utför. Mitt liv är ur materielsyn helt perfekt, men fan mitt liv känns så misslyckat ändå. otroligt pinsamt....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0